Sunday, September 4, 2016


Hair mask with beer 
Ingredients
- 200ml of beer 
- 1 egg white (if you have very long hair dubble the dose) 
Mix the beer with the egg, apply the paste onto your hair and wrap around with a plastic bag or plastic foil. After half an hour rinse with water and wash your hair with shampoo. This mask will make your hair shine and will strengthen the hair roots.




Maske per floket me birre


Ingredient
- 200ml e birre
- 1 e bardhe veze ( nese keni floke te gjate mund te dyfishini masen )
Perzieni birren me vezen dhe aplikoni pasten mbi floket tuaj dhe me pas mbeshtilleni me nje qese plasrike ose leter plastike .E lini te veproje per 30 min dhe laheni me uje dhe me shampon tuaj. Kjo maske do ti beje floket tuaj te shkelqejne dhe do të forcoje rrenjet e flokeve.

No comments:

Post a Comment