Saturday, September 3, 2016

Pre-shaving cream
Ingredients
- 2 tablespoons sugar
- 1 tablespoon oliv oil, coconut oil or  baby oil
- 3 tablespoons of lemon or lime juice
Mix all ingredients until you get a mass, wet your legs and apply the mass. Massage in circular movements (can also be applied onto the arms) leave in for 5 minutes and rinse with lukewarm water. Now you can start shaving/waxing your legs.
MASKE PER KEMBE TE BUTA PERPARA DEPILIMIT
Ingredientet
2 luge gjelle sheqer
1 luge gjelle vaj ulliri, kokosi ose baby oil
3 luge gjelle lend limoni, lime ose 20 pika vaj esencial limoni
Ne nje vazo qelqi perzjeni ingredientet derisa te krijohet nje mase homogjene. Lagni pak kembet dhe me pas aplikoni perzerjen dhe masazhoheni me levizje rrethore( mund ta aplikoni edhe tek krahet). Lereni te veproje per 5 minuta, shpelahuni me uje te vaket dhe filloni me depilimin( me pe, brisk apo dyll)

No comments:

Post a Comment